29 Haziran 2013 Cumartesi

Sevgiliye Doğum Günü Hediyesi

Ne zamandır yazamıyordum. Tatile gittim sormayın, gerçekten süper bir Alaçatı tatiliydi. O yüzden biraz boşladım yazmayı... Kusara bakmayınız. Tekrardan son gaz devam o zaman.

Şimdi saatiniyarat yeni bir sayfa açmış. Zaten önceki postlarımda da çok beğendiğimi belirtmiştim. Şimdi ise sevgiliye doğum günü hediyesi hakkında fikirler veriyor. Ben çok beğendim. Zaten tatilden geldiğim için, oradaki yazıya göre de tatilde birlikte çekildiğiniz resmi saat içine koy dediğinden... Bir an jetlack oldum diyebilirim. Ama bu tatilde sevgilim yoktu, hemen yanlış anlamaya mahal vermeyelim :)



Her neyse gerçekten sevgiliye doğum günü fikri olarak çok beğendiğim bir kişiye özel hediye fikri. Tamamiyle kendisiniz tasarladığı bir saat. Bir sevgili için çok değerli olduğuna eminim. Doğum gününde herkes sevgilisinin fotoğrafı olduğu bir hediye almak ister.

İlerleyen günlerde tatilde neler yaptım onlardan da bahsedeceğim. Selamlar, sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder